رسیدگی به شکایات

 | تاریخ ارسال: 1399/6/22 | 



مسئول واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات: آقای حسن شاهمرادی
مدرک تحصیلی: کارشناس مدیریت دولتی


شماره تماس مستقیم :   ۳۳۱۳۱۲۳۵                                                                           محل دستیابی: طبقه اول                       

مروری بر شرح وظایف مدیریت:

  • ارسال نظرات مردمی وشکایات مطرح شده به صورت مکتوب به مسئولین واحد ها جهت بررسی وپاسخگویی
  • اطلاع رسانی نتیجه بررسی شکایت به همراهان بیماران
  • دریافت شکایات و رسیدگی به آن و ارائه گزارش به شاکی
  • بازگشایی صندوق های پیشنهادات وانتقادات هر ۳ روز یکبار
  • تنظیم لیستی از تشکرات وشکایات مطرح شده از همراهان بیماران و ارائه در کمیته
  • جمع آوری آمارهای رضایتمندی و شکایات به صورت ماهانه و فصلی و ارائه به مسئولین مرکز و واحد های مربوطه
  • برگزاری کمیته داوری شکایات جهت بررسی بیشتر شکایات مطرح شده و ارائه نتیجه به فرد شاکی
  • امورات مربوط به حقوق شهروندی

دفعات مشاهده: 231 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر